mandag 31. mai 2010

etter noen saklige dager



begynner jeg faktisk å se litt mer positivt på sommeren!

det løser seg forhåpentligvis med sommerjobb likevel :)

---

FERIE on the other side, er og blir en saklig ting som folk med penger drar på. Reiseselskapene er også ekstremt saklige, selv om noen skulle finne på å betale for meg, så ville jeg ikke reist på 1-ukes ferie til over 5000 kroner! DET ER HELT INSANE DYRT! SAAAAAKLIG!



Det er en av grunnene til at jeg er litt sånn i mot markedsøkonomi - siden markedet for sydenturister er større om sommeren / i høstferien / vinterferien / påska, skrur reiseselskapene (les: Ving, Star Tour, Detur, etc.) opp prisene no helt sinnsykt fordi de vet at folk er villige til å betale for det.


Er dette din idé av syden-lykke? (eller kanskje den er min, siden jeg poster den. saklig.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar